Tuesday, October 4, 2016

Instruksionele System Development Model ( Isd ) Model

1.ANALYSIS Hierdie fase bestaan ​​uit opleiding nodig assessering, posontleding, en teikengehoor ontleding. 2. BEPLANNING Hierdie fase bestaan ​​uit die opstel doel van die leeruitkoms, instruksionele doelstellings wat gedrag van 'n deelnemer meet na die opleiding, tipes opleidingsmateriaal, seleksie media, metodes van evaluering van die leerling, afrigter en die opleidingsprogram, strategieë om kennis dws seleksie van meedeel inhoud, volgorde van inhoud, ens 3. ONTWIKKELING Hierdie fase vertaal ontwerp besluite in opleidingsmateriaal. Dit bestaan ​​uit die ontwikkeling van kursusmateriaal vir die afrigter insluitend aalmoese, werkboeke, visuele hulpmiddels, demonstrasie stutte, ens, kursusmateriaal vir die leerling insluitend aalmoese van opsomming. 4. UITVOERING Hierdie fase fokus op logistieke reëlings, soos die reël van sprekers, toerusting, bankies, podium, kos fasiliteite, verkoeling, beligting, parkering, en ander opleiding bykomstighede. 5. EVALUERING is 'n deurlopende proses wat duur dwarsdeur die opleidingsprogram. Dit beklemtoon ook dat terugvoering is 'n belangrike fase in die hele opleidingsprogram. In hierdie model, die opbrengs van een fase is 'n inset aan die volgende fase.


No comments:

Post a Comment