Tuesday, October 4, 2016

Is Kennis Tot Aksie 'N Bedrogspul Te Lok Die Verkeerde Kliënt Tipe Vir Jou Besigheid

Is kennis tot aksie 'n bedrogspul? Lok die verkeerde kliënt Tipe vir jou besigheid Gepos op 12 Maart 2012. Medestudente op kennis om aksie loop. Ten einde hierdie vraag te beantwoord wat ek spandeer het in totaal 9 ure verlede week lees soveel forum en blog artikels as wat ek kan vind. Hier is wat ek found8230; 99% van die mense kla oor kennis beskik om aksie is in twee kampe: Hulle onderteken tot een van die kennis om aksie te woon soos die een wat ek bygewoon 8220; Ultimate Forex 8220 ;. Toe het koue voete, het 'n terugbetaling gekla toe Kennis tot aksie aangebied alternatiewe vir 'n terugbetaling soos die verandering van kursus datums. Hulle onderteken, het die kursus, sit op hul boude en het niks gedoen toe getrek kennis Aksie wat die kursus misluk! Ek het al met talle con kunstenaars en swendelary in die hele 8 jaar was ek nou al 'PropertyTalk. Ek dink na hierdie tyd het ek 'n baie goeie instink vir wanneer 'n persoon / besigheid bedryf van 'n bedrogspul. Bewys dat die strategieë vir my werk As jy net wil bewys dat hulle strategieë Werk dan lees hierdie poste: Die Inkomste Generator strategie is my gunsteling Forex strategie Wat ek gevind het met mense in die algemeen is dat die meeste nooit 8220; afklim die couch8221; en probeer om hul doelwitte te bereik. Hulle is in plaas baie gelukkig om te praat oor hul doelwitte en drome met behulp van frases soos 8220; As only8230; 0,8221 ;, 8220; As ek 'n miljoen dollars8230; 8221 ;, 8220; Ek haat my job8230; 8221 ;, 8220, 'n dag Ek gaan my werk te verlaat en doen wat ek love8230; 8221 ;, 8220, ek is baie slimmer as my boss8230; 8221 ;, 8220; Ek sal Lotto vandeesweek wen 8221 ;.! Vervelig reg? Omdat jy dit uit die meeste mense het gehoor weet jy dalk selfs jouself. Ek het ook gevind dat mense wat so praat nie oor die algemeen goed oor hulself voel wanneer iemand, wat probeer om hul doelwitte te bereik, tref 'n uitdaging of aanvanklik versuim. Hulle voel goed, want hulle kan sê om hulself 8220; Ek het jou so8230; 8221; of 8220; ek het geweet dat hy / sy sal dit nooit maak nie, wat doen hulle dink hulle are8230; 8221 ;. Wat hulle doen is 8220; proving8221; om hulself dat dit beter is om te sê op die rusbank en droom as 'n poging aanwend en gaan vir dit en het die spel in hul lewe. Mense wat aansoek doen om kursusse wat hul lewe kan verander nie, maar bang en opgee nog voordat hulle begin is die mense wat die meeste kla. Wanneer ek kyk na kursusse by te woon ek nie vra hierdie tipe mense vir hul raad, want hulle is nie in dieselfde denkwyse as my. Hulle is werker bye en die meeste sal bly soos dit totdat hulle sterf. Harde woorde? Wel sy jou lewe nie aan hulle behoort so hoekom moet hulle beïnvloed hoe jy dink? Een van die mees algemene wenke wat suksesvolle mense staat is 8220; wees om mense wat dink soos you8221 ;. Byvoorbeeld, as jy verklaar jou kollegas tydens 'n koffie break dat jy gaan 'n forex handelaar voltydse geword, sodat jy jou eie baas kan wees. Wat sou die grootste deel van antwoorde wees? Negatiewe reg? Dis omdat hulle dit nie wil hê jy moet slaag, want dan sal hulle na te dink oor hul eie lewe wat cocooned in 8220; safe8221; en 8220; comfortable8221 ;. Nog 'n ding wat ek gevind het op soek deur die kommentaar vra of kennis om aksie is 'n bedrogspul is die vraag oor waarom die kursus kos wat dit doen. Om eerlik dit is nie so veel 'n paar duisend om jou lewe te verander? Glo my as ek sê jy kan daardie bedrag en meer handel Forex te verloor sonder enige professionele opleiding. Wat ek gevind het is dat die grootste deel van die mense wat kla oor die koste van 'n kursus nie belangstel in die doen van die kursus maak nie saak hoeveel die koste hel! Dit kan vry wees en hulle sal nog steeds kla. Wat hulle doen is om verskonings nie by te woon as hulle eerder sou bly cocooned in 8220; safe8221; en 8220; comfortable8221 ;. Ek het selfs gesien dat mense kla dat daar geen middagete voorsien. Kom daaroor! As jy dit nie by te woon 'n kursus bloot omdat hulle dit nie voorsien middagete, maar in plaas bied top afrigters en regtig 'n goeie inhoud terug dan gaan jy na werk en bly daar. Bestuur van 'n besigheid kos geld belasting, personeel lone, huur, prokureurs, rekenmeesters, bedryfskoste, hardeware, sagteware en meer bloedige belasting (veral in Aussie waar hulle begin roep belasting 8220; levies8221; wanneer hulle wil meer $$ uit jou te kry! ). So as die grootste deel van die geld word gebruik om jou te voorsien met die beste onderwysers en inhoud en daar is niks meer oor vir middagete dan isnt dat 'n goeie ding? So na hierdie mal rant is kennis Aksie 'n bedrogspul? Na my mening geen gevolg: Ek het die kursus baie goed. Dragan geleer die kursus wat is 'n professionele afrigter. Die kursus begin op die heel basiese vlak soos 8220; waarom Forex 8221 ;, 8220;? Wat is Forex 8221 ;, 8220;? Wat is tendens lyne 8221 ;, 8220;? Wat is spilpunte 8221 ;, 8220;? Wat is MACD? 8221 ;. Kennis te Aksie leer jy 3 strategieë te gebruik in die Forex mark wat geroep 8220; Forex Inkomste Generator8221 ;, 8220, Ultimate Forex Pivots8221 ;, 8220, Ultimate Forex Sniper Trade8221 ;. Hulle leer jy oor die belangrikheid van risiko en werk uit hoeveel geld 'n bedryf te plaas. Hulle leer jou hoe om die mark te lees en identifiseer tekens dat u 'n boodskap aan geleenthede of keer uit die mark te kry. Jy kry 3 afrigting sessies met 'n professionele forex handelaar wat jou help om uit te werk jou doelwitte en resensies jou handelaars te meld! Dink jy dat 'n vrye moet wees? Hoeveel dink jy hierdie ouens vra 'n uur as jy hulle direk genader ?? Die lys gaan aan, maar lees my poste vir meer information8230; En ten slotte, as jy wil 8220; Free8221; of 8220; afslag courses8221; dan is dit 8220 onthou net, jy betaal grondboontjies jy monkeys8221 ;. Ek sou eerder betaal vir professionele handelaars vir my die basiese beginsels van die forex te leer en dan gee my 3 handel strategieë ontwerp om risiko wanneer die handel as gaan na 'n gratis kursus omdat hulle middagete dien, maar natuurlik die instrukteur is 'n verkoper nie 'n professionele handelaar te verminder .


No comments:

Post a Comment