Tuesday, October 11, 2016

Julie 2011

Retail in Suid-Afrika Hoër verbruiksbesteding Suid-Afrika het die slagoffer van die wêreldwye ekonomiese ineenstorting in die eerste kwartaal van 2009 - die land se eerste resessie sedert 1992. 'n insinking in die vraag uitvoer en laer huishoudelike besteding geteister die ekonomie tot aan die einde van 2009. Dit is bemoedigend, die ekonomie het 'n draai vir die beter as dit versigtig ingeskryf het vir die jaar 2010. die effek van teensikliese fiskale beleid van die regering se tesame met 'n verhoogde infrastruktuurbesteding programme en toeriste aangevuur verbruikersbesteding in die aanloop tot die 2010 FIFA Wêreldbeker, polste die ekonomie. Volgens die Minister van Toerisme, getalle buitelandse besoeker gegroei 16,8% jaar-tot-jaar tussen Januarie-September 2010. Die Verbruikersvertroue-indeks (CCI) soos gemeet deur FNB / BEO het spiraal tot 6 op die hoogtepunt van die resessie. Maar die indeks geklim tot 15 in die eerste kwartaal van 2010 en gehou bestendige in 2010, mirroring die veerkragtigheid onder Suid-Afrikaanse verbruikers. Bron: Eerste Nasionale Bank, Buro vir Ekonomiese Ondersoek Volgens 'n studie deur die Verenigde Nasies, groeiende verstedeliking en 'n toename in die aantal ekonomies aktiewe individue sal na verwagting goeie teken vir Suid-Afrika se kleinhandel bedryf. Meer as 64% van die bevolking sal na verwagting om te skuif na die stedelike kategorie in 2015. Terwyl die persentasie van die ekonomies aktiewe bevolking in die algemeen, is na verwagting 64,3% in 2015 bereik van 64,1% in 2005, wat in die ouderdomsgroep van 20-44, wat noodsaaklik is vir die kleinhandelsektor is voorspel tot 38% van die bevolking uitmaak in 2015, in vergelyking met 36,8% in 2005. Groeiende verbruikersgoedere Sektor Die meeste van die markte verbruikersgoedere in Suid-Afrika is onderontwikkel en is die invoer-gedrewe. Terwyl markte vir wit goedere, soos rekenaars, en klere is baie afhanklik van invoere, die skoonheidsmiddels en toiletware (CT) segment is die enigste een wat selfonderhoudend gebly. CT markte het 'n goeie mengsel van plaaslike spelers soos Adcock Ingram, Beige, en Avroy Schlain en internasionale spelers soos Unilever, Revlon, Loreal (Frankryk), en Procter Gamble, onder andere. Die verbruiker elektronika segment is verantwoordelik vir deel van die sektor verbruikersgoedere die leeue. Audio / Video toestelle, selfone en rekenaar toerusting is die mees gewilde, met rekenaartoestelle leiding van die markaandeel. Skootrekenaars, notaboeke en meer onlangs Apple se iPad is uiters gewild onder Suid-Afrikaners. Mobiele kommunikasie beleef 'n fenomenale groei in Afrika, volgens Ericsson, uitvoerende hoof van Hans Vesberg. Slimfone maak opslae in Afrika en volgens raadgewende firma Gartner, is hul penetrasie in Suid-Afrika sal na verwagting 80% te bereik teen 2014 tot 'n getuienis hiervan is dat selfs die Massai veeartse gebruik hierdie fone om die verspreiding van dieresiektes te spoor en te voorsien voorkomende inentings. GPS-enabled slimfone is geskenk deur Google deur 'n veearts Aid liefdadigheid program. Nog 'n opkomende tendens is die groeiende vraag na "groen" of energie-doeltreffende toestelle in die klein huishoudelike toestelle segment soos yster, ketels, en stofsuiers. Die vraag na wasmasjiene en yskaste voortgaan om die groot huishoudelike apparaat segment oorheers, te danke aan 'n afname in die kleinhandel verkoop pryse. Amalgamated Appliances, Nu-World, LG, Hewlett-Packard, Dell en IBM is 'n paar van die voorste maatskappye. Volgens 'n studie deur Business Monitor International, is die verbruiker elektronika verkope voorspel bereik VSA $ 9630000000 in 2015 uit 'n verwagte VSA $ 7510000000 verkope in 2011. 'n herstel van ekonomie, 'n toename in huishoudelike besteding en 'n verskuiwing in die besteding aan meer tegnologies gevorderde goedere sal na verwagting verkope te stimuleer. Opkoms van die "Black Diamonds" Suid-Afrikaanse swartes het 'n lang pad geloop na 'n paar dekades van apartheid onderdrukking. Apartheid het erg gebreek die nasie in die trant van rassisme asook verspreiding van rykdom. Volgens Statistiek Suid-Afrika, is die meerderheid van die ekonomie beheer deur 'n klein minderheid van blankes uit 10% van die bevolking. Maar die land het die hoek in 1994, toe dit demokrasie bereik. Tog het die meerderheid van die bevolking, veral die voorheen benadeelde groepe bestaande uit swart Afrikane, Indiërs, bruin mense (gemengde ras), en Chinese, is nog steeds sukkel met armoede. Met die oog op die lewensomstandighede van hierdie groepe in te samel en het hulle aktief deelneem aan die ekonomie, die Suid-Afrikaanse regering van stapel gestuur die program Swart Ekonomiese Bemagtiging (SEB). Die eerste tekens van swart Afrikane maak van hul teenwoordigheid gevoel in die middel-inkomstegroep was in navorsing getoon deur die Financial Mail in 2004. Die opname data het getoon dat ongeveer 300,000 Suid-Afrikaanse swartes het gestyg tot die middel-inkomste status oor die tydperk 2001 2004. Dit opkomende swart middelklas bevolking was gedoop as die "swart diamante." Verder, die opname het ook bevind dat 500,000 gestyg het tot die laer middel-inkomste vlak, al is dit 'n baie klein aantal relatief tot 'n werklose bevolking van 4 miljoen. 'N Studie deur die Universiteit van Kaapstad het aangehaal dat die swart diamante, wie se gekombineerde koopkrag is tans sowat $ 250.000.000 dollar, sal na verwagting groei teen 'n jaarlikse koers van 30%. Bron: Statistiek Suid-Afrika Wat meer is, was daar ook 'n toename in opvoedkundige bereiking onder Suid-Afrikaners, wat al veg ongeletterdheid vir 'n lang tyd nou. 'N Opname deur Statistieke Suid-Afrika het getoon dat onder Afrikaners in middelklas-huishoudings, 29% behaal 'n BA / Diploma of hoër in 1998-2000 en in 2004-2006. Dit was vergelykbaar met 44% van Blankes in middelklas-huishoudings met 'n BA / Diploma of 'n hoër graad in 1998-2000 en 37% in 2004-2006. Maar 85% van die wit huishoudings was middelklas in 2004-2006. Hoër besteebare inkomste in die hande van die swart up-and-coming professionele bekend as "buppies", bykomend tot gunstige ekonomiese toestande, het gelei tot 'n besteding boemel. Die vraag na motorvoertuie, meubels, media, klere, eiendom en selfone was sterk onder die buppie klas. Natuurlik, bolaag die lys van prioriteite was om 'n nuwe huis te koop, en beweeg uit townships in meer gegoede buurte. 'N Opname deur Financial Mail het ook getoon dat die buppies was veel meer modebewuste as hul wit eweknieë. 20% van die rykste swartes bestee 3,5% van hul huishoudelike inkomste aan klere in vergelyking met 1,5% deur die blankes. Kleinhandelaars soos Woolworths, Truworths, Massmart en Shoprite gewissel in op hierdie tendens. Die opening van die Maponya Mall in 2007 deur Nelson Mandela, in Soweto, die grootste dorp van Johannesburg, viering van die groeiende swart koopkrag. Dit mall gehuisves verskeie teater skerms en 'n hoë-end winkels voorheen net in voorstede Johannesburg se grootliks bevolk deur 'n ryk wittes. Nog 'n faktor mirroring groeiende verbruikersdruk was 'n toename in die vraag voertuig. Volgens 'n navorsingsverslag, BMW's gevind word die mees gesogte motors onder Suid-Afrikaners en is ook op na verwys as "Wees my vrou." Voertuigverkope, veral plaaslike motorverkope, sal na verwagting 130,000 eenhede raak in 2011 volgens keer om die nasionale vereniging van voertuigvervaardigers van Suid-Afrika (NAAMSA). Motorverkope het 'n laagtepunt van 94.379 eenhede in 2009 getref as gevolg van die wêreldwye resessie. Bron: Nasionale Vereniging van Voertuigvervaardigers van Suid-Afrika (NAAMSA) Kleinhandelbedryf - A Closer Look Die Suid-Afrikaanse kleinhandelbedryf is die grootste in die sub-Sahara-streek en is geposisioneer as die 20ste grootste kleinhandel mark in die wêreld. Dit is min of meer 'n oligopolistiese markte met vyf Suid-Afrikaanse maatskappye, naamlik Shoprite, Pick n Pay, Spar, Massmart en Metcash, waaruit 80% van die kleinhandelverkope. voedselkleinhandel Die Suid-Afrikaanse Food Retailing mark is oorheers deur Pick n Pay, Shoprite, Woolworths en Spar, wat handel onder verskeie winkel name en ook werk afslag winkels. Shoprite Holdings Beperk, die grootste voedselkleinhandelaar in Suid-Afrika, is in 1979 gestig met die verkryging van agt Kaapstad-gebaseerde supermarkte vir R1 miljoen. Oor die jare, het die maatskappy 'n anorganiese groeimodel en ander uitbreiding strategieë soos franchise gevolg. Die handelaar bedryf nou oor 1800 winkels in Suid-Afrika en Suider-Afrika. Met 'n markaandeel van sowat 34%, hierdie kleinhandelreus voorsiening maak vir die middel-en laer-end verbruikers markte. Pick n Pay Stores Beperk is die tweede grootste kleinhandel ketting. Gestig in 1967, hierdie familie beheer kleinhandel besigheid bedryf in Suid-Afrika, Suider-Afrika en Australië deur sy Franklins-winkels. Die kleinhandel-formate sluit groter supermarkte, hipermarkte en familie franchise winkels, met hipermarkte synde die grootste. Dit handelaar maak voorsiening vir die middel-inkomste klas van verbruikers en hoop om sy teenwoordigheid in die swart diamante verbruikersmarkte te verbeter, volgens 'n Suid-Afrikaanse media verslag. In 2007, Pick n Pay ondergaan 'n uitgebreide merk transformasie in 'n poging om sy posisie in die plaaslike kleinhandelmark te behou. Die nuwe naamborde na herposisionering laat val die afkappingsteken voor die "N" (Voormalige naamborde: Pick 'n Pay). SPAR Groep Beperk (ZA), derde grootste kleinhandelaar in Suid-Afrika, is gestig in 1963 as 'n groep van agt groothandelaars regte gegee om die naam SPAR 500 klein kleinhandelaars bedien in 'n opkomende kruideniersware ketting mark. SPAR Groep aangeneem 'n-verkryging gedryf groeimodel en tans bedryf ongeveer 800 SPAR winkels in Suid-Afrika. Dit is hoofsaaklik 'n franchise werking fokus op kleiner winkels. Die Spar-groep het drie store formaat naamlik: SPAR wat buurt inkopies doen, Superspar verteenwoordig - bekend vir mededingende pryse en grootmaat aankope en Kwikspar - meer van 'n geriefswinkel formaat. SPAR besit ook die grootste van die drankwinkel kettings in Suid-Afrika genoem TOPS. As deel van sy verbintenis tot die SEB-program, is Spar beplan om 10% van die maatskappy te verkoop aan sy swart werknemers. Die waarde van die transaksie sal wees R1 miljard. Woolworths Holdings Limited, gestig in 1931, is 'n Suid-Afrikaanse-kleinhandel ketting wat deur middel van sy filiale Woolworths (Edms) Bpk en Country Road Ltd in Australië bedryf. Dit beskik oor meer as 400 winkels en maak voorsiening vir die hoë-inkomste-segment. Die groep bevat beide korporatiewe besit winkels sowel as franchise winkels. In ooreenstemming met sy filosofie om nuwe inisiatiewe oor sy besighede te neem, Woolworths is op soek na sterk fokus op 'n organiese kos onderneming, wat van stapel gestuur is in 1999. Die organiese kos mark in Suid-Afrika is die tweede vinnigste groeiende sektor as gevolg van die segment vir babakos . Volgens 'n verslag wat gepubliseer is deur 'n handelsmerk liggaam wat fokus op die Suid-Afrikaanse kleinhandelbedryf, Woolworths se doel is om die organiese kos verkope tot R1 miljard verhoog teen 2011. Pick n Pay en Shoprite het ook forayed in die kos segment organiese. Volgens markverslae, terwyl Shoprite verwag dat sy organiese verkope om verantwoording te doen 10% van sy vars produkte verkoop in 2015, Pick n Pay is reeds maai voordele uit sy wye verskeidenheid van organiese produkte. Nie Kruidenier / General Retail Metro, voorheen bekend as Metcash-Afrika, is die voorste groothandel verspreider van vinnig bewegende verbruikersgoedere (FMCG) in Afrika. Dit het meer as 150 afsetpunte oop vir besigheid kliënte, geleë meestal in en rondom swart woonbuurte. Hulle bied 'n wye verskeidenheid van goedere, insluitend algemene goedere en ook werk drankwinkels soos Drank Wêreld en drank Warehouse bied ingevoerde drank. Massmart Holdings Ltd is die derde grootste verspreider van verbruikersgoedere in Afrika en ook een van die voorste kleinhandelaars van algemene handelsware en ander goedere. Die handelaar het sowat 250 winkels en maak voorsiening vir 'n breë verbruiker basis wat wissel van die laer-inkomste te hoë inkomstegroepe. Die fokus is op 'n hoë volume, lae marge en verlore koste verspreiding van gehalte verbruikersgoedere. Makro, Game en Jumbo is onder sy baie weet. Veral, is die VSA kleinhandel reuse Wal-Mart se poging om 'n beherende belang van 51% ($ 2300000000 deal) in Massmart onlangs goedgekeur deur Suid-Afrika se Mededingingstribunaal te midde van strawwe mededinging van vakbonde. Truworths International is Suid-Afrika se voorste mode-kleinhandel ketting gerig op die mode / kwaliteit bewuste jeug van die land, wat gretig is op wat ooreenstem tot internasionale standaarde van stilering. Gestig in 1917, hierdie modekleinhandelaar het meer as 500 winkels en nou aan 'n groter markaandeel as Pick n Pay. 'N Paar van sy handelsmerke sluit Truworths Man, Identity, Ginger Maria, YDE en Ussi. Benewens sy bestaande styl-bewuste verbruikers mark, hierdie modekleinhandelaar staan ​​ook voordeel trek uit die opkomende swart diamante segment wat is besig om meer styl-bewuste. Die Foschini Group Ltd voorheen bekend as Foschini Ltd is een van die spesiale kleinhandelaars bied klere, juwele, bykomstighede, en huis meubels. Gestig in 1924, is die maatskappy beskou as die eerste van die onafhanklike kettingwinkel groepe in die land. Met meer as 1500 winkels, Foschini voorsiening maak vir verbruikers wat wissel van middel tot boonste middel-inkomste groepe. Markham, Donna-Claire, huis, DueSouth is 'n paar van handelsmerke Foschini se. buitelandse Deelnemers Suid-Afrikaanse kleinhandel tot dusver oorheers deur groot tuisgemaakte houermaatskappye, as gevolg van apartheid en die daaropvolgende geallieerde internasionale sanksies. Gegewe die huidige mededingende landskap, 'n uitnodiging na die BRIC (Brasilië, Rusland, Indië, China) groep, en die geleenthede wat deur die land se ontluikende ekonomie status aan te sluit, het die kleinhandel bedryf is op die internasionale radarskerm sit. Die Sahara mark word beskou as winsgewende te wees, gegewe die aggressiewe uitbreiding deur plaaslike kleinhandel reuse soos Shoprite, Spar en Pick n Pay in die voedselkleinhandel segment en Truworths en Foschini in die klere segment. Die opkoms van die swart diamante, wat noodsaaklik is vir die herstel van die ekonomie blyk, het ook bygevoeg moed om die prestasie van die sektor. Wal-Mart het die eerste internasionale handelaar wat daarin geslaag het om grond te verkry in die Suid-Afrikaanse mark, deur middel van sy poging om 'n belang van 51% in die Massmart, die derde grootste handelaar van verbruikersgoedere te bekom nie. Daarbenewens Chicago-gebaseerde gesamentlike aankoop webwerf Groupon verkry Twangoo, 'n Suid-Afrikaanse e-handel verskaffer, te baat by bereik Twangoo se oor verskeie Suid-Afrikaanse stede. Van nou af, is buitelandse beleggings vloei in die kleinhandel aandele as 'n vreemde portefeuljebestuurders geneem 'n skitterende hierdie sektor. Volgens 'n verslag deur Home Goedere kleinhandelaar, 'n vooraanstaande Suid-Afrikaanse kleinhandel publikasie, ekwiteitsbeleggings is waarskynlik om voort te gaan na die gebied van primêre belang in die komende jaar. Tendense in die Suid-Afrikaanse kleinhandelbedryf Geriefswinkel formaat Retail Trade oorheers Die verandering van verbruikers leefstyle het gelei tot die relatief nuwe tendens in die Suid-Afrikaanse kleinhandelmark die opkoms van geriefswinkels as 'n shopping bestemming. Hierdie winkels is tipies in besit van groot - en kleinhandelaars. Met geriefswinkels oop vir langer ure, Suid-Afrikaners is gevind dat hierdie formaat na 'n veiliger en meer tyd spaar inkopie-ervaring te wees. Met hierdie, het Suid-Afrika se voorste kleinhandelaars gespring op die trein, die bekendstelling van nuwe winkel formate om kontant in op hierdie groeiende tendens. Volgens 'n mark navorsing opname deur Euromonitor International, Woolworths Holdings het die geriefswinkels mark in 2009. afsetpunte Woolworths Food is geleë op Engen Petroleum se rybaan winkels (of gas dryf), wat steeds gewild danksy die gerief inkopies ry. Ander in die geveg sluit Pick n Pay, wat Pick n Pay Express afsetpunte deur British Petroleum voorhof winkels in 2009 bekend gestel, en Sentra Waarde afsetpunte besit word deur Shoprite en Sasol vulstasiewinkels fokus op restaurant kettings.


No comments:

Post a Comment